Оперативний звіт щодо виконаних робіт за 02.05.19 р.

— вул. Іллінська, 1 — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Перемоги, 2 — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Праці, 31 — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Іллінська, 49 — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Косівщінська, 96/4 — проведено обстеження внутрішньо будинкової каналізаційної мережі. Встановлено, що протікання відбувається через засмічені дворової колодязі , відповідну інформацію про необхідність прочищення дворової каналізаційної мережі передано в КП «Міськводоканал» СМР;
— вул. В’ячеслава Чорновола, 78 – усунено протікання мережі холодного водопостачання в підвальному приміщенні;
— вул. Героїв Чорнобиля, 1 — усунено протікання мережі холодного водопостачання в підвальному приміщенні;
— вул. Нахімова, 21 — усунено протікання мережі гарячого водопостачання в підвальному приміщенні;
— вул. Білопільський шлях, 23 — злито систему опалення для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Куликівська, 27 — злито систему опалення для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Котляревського, 2/7 – проведено відключення/включення холодного/гарячого водопостачання для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Іллінська, 12/1 – проведено регулювання дверей шахти ліфту на 1 поверсі в під’їзді № 3 ;
— вул. Іллінська, 51/1 – відновлено роботу ліфту;
— вул. Ярослава Мудрого, 5- відновлено роботу ліфту;
— вул. Білопільський шлях, 61 – відновлено освітлення в квартирі заявника;
— вул. Котляревського, 1/1 — відновлено освітлення в квартирі заявника;
— вул. Ярослава Мудрого, 5 — відновлено освітлення в квартирі заявника;
— вул. Засумська, 16/5 – відновлено комунальне освітлення .

Прибирання прибудинкових територій житлових будинків, згідно затверджених графіків прибирання.

Надання консультацій з питань обслуговування будинків та прибудинкових територій, прийом заяв від мешканців, надання відповідей на письмові та усні звернення мешканців.