Оперативний звіт щодо виконаних робіт за 28.05.19 р

— вул. Робітнича, 41, 47, 67, 74 – проведено викошування трави на газонах прибудинкової території;
— вул. Праці, 37 — проведено викошування трави на газонах прибудинкової території;
— вул. Садова, 32 — проведено викошування трави на газонах прибудинкової території;
— вул. Пушкіна, 20 — проведено викошування трави на газонах прибудинкової території;
— вул. Засумська, 12 А — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Іллінська, 51/1 — проведено обстеження внутрішньо будинкової каналізаційної мережі. Встановлено, що протікання відбувається через засмічені дворової колодязі , відповідну інформацію про необхідність прочищення дворової каналізаційної мережі передано в КП «Міськводоканал» СМР;
— вул. Котляревського, 2/3 – усунено протікання мережі холодного водопостачання в підвальному приміщенні;
— вул. Косівщінська, 96/2 — злито систему опалення для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Роменська, 89 — злито систему опалення для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Іллінська, 12 — проведено відключення/включення холодного водопостачання для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Куликівська, 27 — проведено відключення/включення холодного водопостачання для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Іллінська, 51 Г — проведено відключення/включення холодного/гарячого водопостачання для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Котляревського, 2/7 — проведено відключення/включення холодного/гарячого водопостачання для проведення ремонтних робіт в квартирі заявника;
— вул. Іллінська, 12 – проведено регулювання дверей кабіни ліфту у під’їзді № 1 ;
— вул. Іллінська,10 – відновлено роботу ліфту у під’їзді № 5 та проведено регулювання перемикача ліфту у під’їзді №3 на 2 поверсі;
— вул. Івана Кавалерідзе, 9/2 – відновлено освітлення в квартирі заявника;
— вул. Роменська, 81 — відновлено освітлення в квартирі заявника.

Прибирання прибудинкових територій житлових будинків, згідно затверджених графіків прибирання.

Надання консультацій з питань обслуговування будинків та прибудинкових територій, прийом заяв від мешканців, надання відповідей на письмові та усні звернення мешканців.