Оперативний звіт щодо виконаних робіт за 30.01.19 р.:

— вул. Роменська, 89 – завершення робіт з ремонту під’їзду №4 та розпочато ремонт під’їзду №6;
— вул. 5- та Продольна, 77 – продовження робіт з ремонту під’їзду №2 ;
— вул. Декабристів, 78 – продовження робіт з ремонту під’їзду №4 ;
— вул. Котляревського, 2/5 – проведено обстеження покрівлі та під’їзду для подальшого планування проведення ремонтних робіт ;
— вул. Котляревського, 2/7 – проведено обстеження під’їзду для подальшого планування проведення ремонтних робіт ;
— вул. Садова, 32 — проведено обстеження покрівлі для подальшого планування проведення ремонтних робіт ;
— вул. Шевченка, 2 – проведено технічний огляд ліфта у під’їзді №7 ;
— вул. Засумська, 16 Б – відновлено роботу ліфта ;
— вул. Іллінська, 12/2 – відновлено освітлення в кабіні ліфту у під’їзді №3 ;
— вул. Нахімова, 21 – прочищено мережу ливневої каналізації в житловому будинку;
— вул. Засумська, 5 — прочищено мережу каналізації в підвальному приміщенні;
— вул. Косівщінська, 79 — проведено обстеження внутрішньо будинкової каналізаційної мережі. Встановлено, що протікання відбувається через засмічені дворової колодязі , відповідну інформацію про необхідність прочищення дворової каналізаційної мережі передано в КП «Міськводоканал» СМР;
— вул. Люблінська, 20 – усунено протікання холодного водопостачання в квартирі заявника;
— вул. Робітнича, 67 – усунено протікання холодного водопостачання в квартирі заявника;
— вул. Засумська, 5 — виконано відключення/включення холодного/гарячого водопостачання для проведення ремонтних робіт у квартирі заявника;
— вул. Білопільський шлях, 53 – відновлено опалення в квартирі заявника;
— пер. Гетьманський, 14 – відновлено циркуляцію гарячого водопостачання в квартирі заявника;
— вул. Перемоги, 2 — відновлено освітлення в підвальному приміщенні;
— вул. Пушкіна, 20 – відновлено освітлення в квартирі заявника;
— пер. Гетьманський, 14 – відновлено освітлення в квартирі заявника;
— вул. Праці, 31 – відновлено освітлення в квартирі заявника.

Прибирання прибудинкових територій житлових будинків, згідно затверджених графіків прибирання.

Надання консультацій з питань обслуговування будинків та прибудинкових територій, прийом заяв від мешканців, надання відповідей на письмові та усні звернення мешканців.